لوله بازکنی ایت الله کاشانی

لوله بازکنی ایت الله کاشانی

محله ی ایت الله کاشانی دارای امکانات خوبی است.
  

لوله بازکنی ایت الله کاشانی

لوله بازکنی آیت الله کاشانی

لوله بازکنی ایت الله کاشانی در بخش تاسیسات ساختمان ها پس از گذر زمان ما و استفاده مشترکین شاهد به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل : بوی بد فاضلاب، پر شدن چاه فاضلاب، مسدود شدن لوله ها و مجرا های فاضلاب و … می باشیم .

لوله بازکنی آیت الله کاشانی = لوله بازکنی آیت الله کاشانی = لوله بازکنی آیت الله کاشانی

تیم خدمات فنی ما متشکل از پرسنل دارای تجربه و دانش فنی همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در شرایط ضروری می باشد و در صادقیه آماده ارائه خدمات لوله بازکنی با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت با بهره گیری از دستگاه فنرزن و سایر متد ، تخلیه چاه با دستگاه های تمام اتوماتیک و پمپ های لجن کش قدرتمند ، رفع بوی بد فاضلاب که عمدتا در ساختمان های با قدمت بیش از ۱۰ سال به وجود می آید

لوله بازکنی آیت الله کاشانی = لوله بازکنی آیت الله کاشانی = لوله بازکنی آیت الله کاشانی

رفع گرفتگی توالت فرنگی که به دلیل ساختار پیچیده آن تخصصی می باشد ، و در نهایت حفر چاه با انواع دهانه به منظور استفاده های گوناگون ، لایروبی کامل سیستم فاضلاب و … از جمله خدماتی است که تیم فنی ما در اختیار مشترکین خود قرار می دهد .

ارائه خدمات تخلیه چاه، رفع بوی بد فاضلاب:

√_لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور و فنر و یا پمپ تراکم هوا و آب بدون خرابی

√_تخلیه چاه با تانکر ۱۲۰۰۰ و ۶۰۰۰ لیتری با پمپ لجن کش

√_حفاری انواع چاه ( آب , ارت , فاضلاب , مجرا و … )

√_لایروبی وکفتراشی چاه با نیروی انسانی و کادر مجرب

√_طوقه چینی وکول گذاری چاه

√_بازدید چاه فاضلاب و آب

√_تعمیر چاه ریزشی

√_دراوردن اشیاء از داخل سیفون

√_لوله کشی کلی و جزئی (سرد و گرم و فاضلاب)

√_تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم

آماده همکاری با پیمانکاران ساختمانی و ارائه خدمات ترمیم در زمینه تاسیسات و بنایی بدون واسطه درخدمت کارفرمایان گرامی در تمامی نقاط آیت الله کاشانی می باشد .

درباره محله آیت الله کاشانی

محله‌ی آیت‌الله‌کاشانی که در غرب تهران قرار داره از محله‌های خوب تهرانه و در عین حال که دور از مرکز شهره اما امکانات خوبی برای زندگی ساکنینش داره.

تاریخچه

اینجا جزو محله‌های جدید تهران محسوب می‌شه که بعد از انقلاب با افزایش مهاجرت به تهران و رشد جمعیت به مرور زمان شکل گرفته. به خاطر همین اصولی و با ساختار شطرنجی ساخت‌وساز شده و تراکم تقریبا یه دستی داره به جز سازمان برنامه که به نسبت سایر نقاط محله متراکم‌تره.

لوله بازکنی ایت الله کاشانی = لوله بازکنی ایت الله کاشانی = لوله بازکنی ایت الله کاشانی

ویژگی‌ها و امکانات

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محله نزدیکی‌اش به مراکز خریده که خیلی از نیازهای ساکنینش رو رفع می‌کنه. خصوصا اینکه از طریق فلکه‌ی دوم صادقیه به مراکز تجاری بزرگ محله‌ی مجاور هم دسترسی خوبی داره. در کنار مراکز خرید فضای سبز هم به نسبت خوبی در محله پراکنده شده و امکان خوبی برای معاشرت ساکنین با هم فراهم کرده.

موقعیت جغرافیایی

آیت الله کاشانی از شرق با فلکه دوم صادقیه، از غرب با شهر زیبا و اتوبان یادگارامام، از شمال با خیابون مرزداران و از جنوب با اتوبان شیخ ‌فضل‌الله‌ نوری همسایه‌ست.

نظر یا تجربه شخصی

به نظر من اینجا قلب غرب تهرانه و دربرگیرنده‌ی کسب‌وکارهای کوچیک ولی مفیدیه که همه‌ی نیازهای روزانه‌ی مردم محله رو تامین می‌کنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد