لوله بازکنی اوین

لوله بازکنی اوین

محله ی اوین در شمال تهران و در دامنه ی کوه های البرز است.
  

لوله بازکنی اوین

خدمات فنی اتحادیه لوله بازکنی اوین

تلاش می کند تا خدمات بهتر در ضمینه لوله بازکنی اوین با هزینه مناسبتر در خدمت مشتریان عزیز تهرانی باشیم.

ارائه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری برای شما همشهریان عزیز را داریم برای دریافت مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید.ما با قدمتی طولانی در زمینه فعالیت‎های ساختمانی، تجربه‎های خوب و کم نظیری را همراه با دستگاه‎ ها و ماشین‎ های پیشرفته در اختیار شما قرار خواهیم گذاشت خدمات متنوع ما همراه با دستگاه ‎های پیشرفته و نیروی انسانی باتجربه،دغدغه‎های شما در زمینه‎ تاسیسات ساختمانی را پاسخ خواهد داد.

لوله بازکنی اوین+تخلیه چاه اوین+لوله بازکنی در اوین+تخلیه چاه در اوین+رفع گرفتگی توالت فرنگی در اوین

شماره تماس جهت مشاوره:7333060-0912

لوله بازکنی اوین

لوله بازکنی اوین

لوله بازکنی اوین,تخلیه چاه اوین,رفع گرفتگی توالت فرنگی در اوین:

لوله بازکنی اوین فوری + لوله بازکنی شبانه روزی، شماره تلفن لوله بازکنی
تخلیه چاه و لوله بازکنی اوین شماره تلفن
لوله بازکنی اوین شماره تلفن لوله بازکن
لوله بازکنی شبانه روزی اوین
لوله بازکنی اوین
تخلیه چاه باتانکر بزرگ
برطرف کردن نم
تراش دیواره چاه برای احیای منفذهای جذبی آب چاه توسط مقنی
تعمیرات و اجرای لوله کشی موتورخانه، پکیج شوفاژ، نصب و تعمیرات
اجرا و تعمیرات عایق کاری و ایزوگام کف حمام، دستشویی و سقف ساختمان
لایروبی و ته زنی چاه
پیدا کردن چکه لوله آب
از بین بردن و رفع بوی بد فاضلاب توالت ساختمان
رفع بوی گند فاضلاب
باز کردن گرفتگی چاه لایروبی رفع گرفتگی چاه توالت حفر چاه فاضلاب
لوله بازکنی با فنر
رفع گرفتگی لوله فاضلاب
انجام سریع کار با اکیپ مجرب و مجهز – انجام لوله کشی کل آپارتمان در اسرع وقت
رفع نم و بوی بد ساختمان بدون کندکاری
تعمیرات و اجرا انواع لوله کشی ساختمان
لایروبی چاه و کف تراشی توسط نیروی انسانی مجرب
بازکردن لوله فاضلاب
لوله بازکنی و تخلیه چاه اوین با سیستم رضایت سنجی
تخلیه چاه
رفع گرفتگی سیفون و کف شور ساختمان
لوله بازکنی شمال غرب تهران شبانه روزی
تشخیص ترکیدگی حتی از روی کاشی و موزاییک – شکاف محل مربوطه و تعمیر ترکیدگی و انجام امور بنایی مربوطه
نشت یابی نشتی لوله آب و فاضلاب و سیفون توالت
لوله کشی پکیج و نصب پکیج و ارائه ی مشاوره های فنی لازم
از بین بردن و رفع بوی بد فاضلاب توالت ساختمان
حفرچاه های جذبی – حفر چاه های فاضلاب – حفر چاه ارت
نصب شیرآلات ساختمانی در سرویس بهداشتی
لایروبی چاه و حفرچاه نو – تخلیه چاه با پمپ لجن کش؛ تخلیه چاه با پمپ آبکش
تعمیر و سرویس کولر گازی و کولر آبی
برداشتن طوقه کهنه چاه و چیدن طوقه چاه و کول گذاری میله و انباری چاه و یا بلوک چینی انباری چاه
تخلیه چاه
چاه بازکنی و دریچه بازکنی
لوله بازکنی توالت فرنگی – رفع گرفتگی توالت فرنگی

لوله بازکنی اوین

روش کار با دستگاه لوله بازکنی چگونه است؟

برای شروع لوله بازکنی اوین با دستگاه لوله بازکنی اول باید دستگاه لوله بازکنی را به برق متصل کرد. سپس سر فنر مورد نظر را به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل می‌کنیم و بعد فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکنی قرار گرفته است خارج کرده و وارد لوله فاضلابی که دچار گرفتگی شده است می‌کنیم. آنقدر فنر را داخل لوله فاضلاب وارد می‌کنیم که سر فنر دستگاه لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله فاضلاب برسد. سپس کلید «روشن» لوله بازکنی را فشار می‌دهید تا موتور لوله بازکنی شروع به حرکت کند. حالا فنر لوله بازکنی گرفتگی‌های درون لوله را باز می‌کند.

تنها کاری که لازم است انجام شود این است که با دقت و آرامش فنر لوله بازکنی را به داخل لوله فاضلاب فشار دهید. علت این کار این است که فنر بیشتر وارد لوله فاضلاب شود و تمام گرفتگی آن را از بین ببرد. همچنین می‌توان از کلید چپ‌ گرد و راست‌ گرد جهت تاثیر بیشتر لوله بازکنی استفاده کرد. بعد از باز شدن لوله توسط دستگاه لوله بازکنی باید فنر دستگاه را از داخل لوله خارج کرد و در محل مخصوص روی دستگاه لوله بازکنی جمع کرد. پس خارج شدن فنر از لوله فاضلاب باید مقداری آب داخل لوله ریخته شود تا مواد زائد داخل لوله به داخل چاه هدایت شوند و دوباره باعث ایجاد گرفتگی نشوند.

اگر قصد استفاده از لوله بازکنی های شیمیایی را ندارید، گاهی یک لوله بازکنی دستی بهتر از هر لوله بازکنی شیمیایی دیگری عمل می‌کند.

لوله بازکنی دستی
برای ایجاد چسبندگی بیشتر و قوی‌ تر عمل کردن چاه بازکنی، دور تا دور لبه پلاستیکی بخشی را که قرار است به سینک بچسبد، پارافین بمالید. قسمت پلاستیکی لوله بازکنی اوین را طوری که آب نتواند به زیر این کلاهک نفوذ کند روی چاهک قرار دهید و مقداری آب در سینک بریزید. دسته چاه بازکن را محکم به سمت پایین فشار دهید. این حرکت را ده بار انجام دهید. اگر لازم بود این کار را باز هم تکرار کنید. چاه بازکن را بردارید تا آب درون سینک با فشار وارد چاهک شود و ذرات داخل لوله را براند. آب داغ را باز کنید تا وارد لوله شود و جداره لوله را کاملا پاکسازی کند.

لوله بازکنی های شیمیایی
لوله بازکنی های شیمیایی محلول‌های بسیار موثری است که با ریختن آن در چاهک گرفتگی لوله بسیار سریع و آسان از بین می‌رود و مجرای لوله بازکنیمی‌شود. اگر همیشه محلول را داخل چاهک می‌ریزید و آن را به حال خود‌‌ رها می‌کنید باید بدانید مرتکب اشتباه بزرگی می‌شوید. باقی ماندن محلول شیمیایی بر جداره لوله‌ها سبب پوسیدگی آن می‌شود، بنابراین پس از ریختن محلول در چاهک بعد از چند دقیقه تأمل آب را داخل چاهک باز کنید تا آب برای چند دقیقه وارد لوله شود و محلول را بشوید. پس از ریختن محلول شیمیایی به داخل چاهک هرگز سر خود را برای دیدن داخل چاهک نزدیک آن نکنید، زیرا گازهای سمی که از محلول متصاعد می‌شود، بسیار مضر است. برخی از محلول‌های چاه بازکن برای از بین بردن گرفتگی‌های ناشی از چربی و ذرات غذا مناسب است و برخی دیگر برای گرفتگی‌های ناشی از تجمع مو در لوله استفاده می‌شود. پس محلول چاه بازکن مناسبی را خریداری کنید.

رفع گرفتگی توالت فرنگی در اوین
ساختار کاسه توالت فرنگی به شکلی است که شترگلویی یا سیفون ک S مانند است درون خود کاسه تعبیه شده تا از نشت گازهای درون چاه به میحط دستشویی جلوگیری کند ولی همین امر موجب گرفتگی در کاسه توالت فرنگی میشود .

اولین مرحله و میشود گفت مهمترین مرحله جهت باز کردن انسداد فرنگی تشخیص محل گرفتگی است

رفع گرفتگی توالت فرنگی در اوین

رفع گرفتگی توالت فرنگی در اوین

رفع گرفتگی توالت فرنگی اوین
قسمت اول : گرفتگی توالت فرنگی در شتر گلویی خود کاسه توالت . در این حالت به هیچ وجه از فنر لوله بازکنی اوین نباید استفاده کرد چون اولا موجب خراشیدگی لعاب درون کاسه میگردد دوما اگر کمی بدشانس باشیم بخش داخلی کاسه توالت سکشته و کاسه خراب خواهد شد. پس چه باید کرد ؟ تنها راه ممکن ایجاد فشار هوا یا آب است که توسط لوله بازکن انجام میشود . سرویسکار لوله بازکن با روش های مختلف ایجاد تراکم هوا با استفاده از وسایلی مانند تلمبه لوله بازکن ، پمپ باد ویژه انجام میگیرد. لوله بازکنی فرنگی

قسمت دوم : گرفتگی بعد از کاسه توالت فرنگی باشد یعنی در مسیر لوله کشی فاضلاب گیر اتفاق بیفتد. این روش تخصصی تر میشود چون در اینصورت باید کاسه از جای خود برداشته شود و بعد اقدام به رفع گرفتگی شود. در این نوع گرفتگی هم میتوان از فنر لوله بازکنی استفاده کرد و هم از پمپ های باد.

رفع گرفتگی توالت فرنگی
وجود جسم خارجی درون سیفون ، رسوب گرفتگی لوله فاضلاب

سرویسکاران ما ابتدا با روش مکش اقدام به باز کردن کاسه می کنند و اگر با این روش موفق به باز کردن گرفتگی نشدن آن زمان با فنر های باریک و مخصوص با احتیاط زیاد کاسه را فنر می زنند.

بعضی مواقع برای سرویسکاران ما پیش آمده که روش مکش و فنر زنی مکش لازم را برای کاسه ایجاد نمیکند و بعد از برداشتن کاسه شی بزرگی را از کاسه بیرون کشیدن و مشکل حل شد.

باز کردن گرفتگی توالت فرنگی
تنظیم سیفون ( فلاشتانک) کاسه توالت می تواند تا حد بسیار زیادی از گرفتگی جلوگیری نماید. اگر مخزن آب به حد کافی پر نگردد فشار حاصله از آب حین زدن سیفون قادر به رد کردن و بردن تفاله ها نخواهد بود و اگر بیش از حد آب پر شود توالت فرنگی آب ساختمان را هدر داده و مصرف آب ساختمان را بالا برده و باعث پر شدن چاه فاضلاب خواهد بود.

علت بوی بد فاضلاب و راه های از بین بردن آن

رفع بوی بد فاضلاب در اوین

رفع بوی بد فاضلاب در اوین

بوی بد فاضلاب یکی از مشکلات هر خونه ای هست که حتی بعد از تمیز کردن دستشویی بازهم بوی بد اون ازبین نمیره. در اینجا توضیح میدیم علت بوی بد چاه چیه و چطور میتونیم بوی بد رو از بین ببریم.

علت بوی بد فاضلاب در اوین
بوی بد فاضلاب نشون دهنده نشت گاز فاضلاب هست و میتونه دلایل مختلفی داشته باشه که در اینجا به اصلی ترین دلایل اون میپردازیم:

سیفون توالت در اوین
در اولین مرحله برای پیدا کردن علت بوی بد فاضلاب در اوین باید سیفون توالت رو بررسی کنیم. از جمله کارهایی که برای جلوگیری از بلند شدن گاز فضلاب یا هیدروژن سولفید در سیستم لوله کشی ساختمان انجام میدن گذاشتن سیفون در لوله ها هست. بیشتر مواقع سیفون با فلاش تانک اشتباه گرفته میشه و لازمه بدونیم سیفون یا شترگلو زیر سنگ توالت گذاشته میشه و همیشه مثل یک ظرف پر آب است.سیفون توالت همیشه کمی آب درون خودش نگه میداره تا بوی بدی از چاه بلند نشه.

لوله بازکنی اوین

لوله بازکنی اوین

پر شدن چاه فاضلاب در اوین
اگه چاه فاضلاب پر بشه بدیهی هست که بوی بد فاضلاب در فضا میپیچه که در این صورت باید فورا به شرکت های تخلیه چاه زنگ بزنین.

تشخیص ترکیدگی لوله در اوین

تشخیص ترکیدگی لوله در اوین

تشخیص ترکیدگی لوله در اوین

از دلایل بوی بد فاضلاب میتونیم به ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت فاضلاب به دیوار های اطراف اشاره کنیم. ترکیدگی معمولا به دلیل فرسوده بودن لوله فاضلاب یا پر شدن اون هست. اگه لوله ترکیده باشه باید به سرعت مشکل رو برطرف کنیم چون در غیر اینصورت باعث نشست ساختمون میشه.

فرسوده شدن چاه فاضلاب
چاه های فرسوده ساختمون های قدیمی علاوه بر داشتن بوی بد مشکلات دیگه هم مثل رسوب لجن ها به دیوار فاضلاب دارن. رسوب لجن ها باعث میشه که چاه فاضلاب مکررا پر بشه و تخلیه چاه راه حل درستی برای این مشکل نیست و برای رفع این مشکل نیاز به لایروبی چاه هست که انجام این کار به عهده شرکت های خدماتی است. اگر برای لایروبی چاه خونه تون نیاز به یک فرد فنی دارین؛ میتونین از طریق لایروبی چاه به دنبال افراد فنی مورد نظرتون بگردید.

راه های از بین بردن بوی بد فاضلاب
برای رفع بوی بد فاضلاب میتونیم در سیفون (شترگلو) آب بریزیم تا آب اون عوض بشه اگه این راه جواب نداد میتونین از راه های زیر که بدون استفاده از مواد شیمیایی است و توی هر خونه پیدا میشه استفاده کرد.

علت گرفتگی اکثر لوله ها
همیشه قسمت زانویی لوله ها دچار گرفتگی شده که در نهایت این امر آب به داخل لوله ها جریان پیدا نمی کند و و فضولات حتی به سمت بالا داده میشوند که در ادامه می خواهیم ببینیم مشکل چگونه برطرف خواهد شد و شرکت لوله بازکنی ما چه چاره ای برای شما دارد.

استفاده از دستگاه تراکم هوا در مرحله ای که کار کمی سخت تر می شود. اگر هر زمان یک شی خارجی یا وسیله یا اسباب بازی به داخل چاه آب بیفتد برای لوله بازکنی اوین باید از دستگاه تراکم هوا استفاده کنین دستگاه تراکم هوا دارای یک مخزنی است که هوا داخل آنن انباشته می شود و صفحه ای دارد که میزان هوای موجود در مخزن را نشان می دهد.با رعایت اصول و استفاده از دستگاه تراکم هوا اهرم دستگاه را میکشید و پمپاژ کردن را شروع می کند. این کار با صدای شدیدی انجام می شود و لوله بلافاصله باز می شود. ممکن است استفاده از دستگاه تراکم هوا برای لوله بازکنی در اوین چند بار انجام شود تا گرفتگی لوله ها باز شود. پس مشکلی وجود ندارد.

برای تست اینکه ببینیم آیا لوله ها باز شده است و آیا کار ما توانسته موفق باشد یا نه می توانیم به آرامی آب را باز کرده تا ببینیم که آیا به راحتی جاری میشود و به داخل لوله ها می رود یا نه. با داشتن کشش خوب آب به داخل لوله ها می توانیم متوجه شیم که کار لوله بازکنی به خوبی انجام شده است.

مناطق لوله بازکنی اوین

لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی پاسداران

لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی اوین

لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی نیاوران

لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی میرداماد
لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی سید خندان

لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی یوسف اباد

لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی تهرانپارس

لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی تهران
لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی شمال تهران

لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی ولنجک

لوله بازکنی اوین در لوله بازکنی سعادت اباد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد