تخلیه چاه شهران

تخلیه چاه شهران

محله ی شهران دارای آب و هوایی خوب است.
 

تخلیه چاه شهران

تخلیه چاه شهران

تخلیه چاه شهران

تخلیه چاه شهران

در بخش تاسیسات ساختمان ها پس از گذر زمان ما و استفاده مشترکین شاهد به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل : بوی بد فاضلاب، پر شدن چاه فاضلاب، مسدود شدن لوله ها و مجرا های فاضلاب و … می باشیم .

تخلیه چاه شهران = تخلیه چاه شهران = تخلیه چاه شهران

تیم خدمات فنی ما متشکل از پرسنل دارای تجربه و دانش فنی همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در شرایط ضروری می باشد و در صادقیه آماده ارائه خدمات لوله بازکنی با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت با بهره گیری از دستگاه فنرزن و سایر متد ، تخلیه چاه با دستگاه های تمام اتوماتیک و پمپ های لجن کش قدرتمند ، رفع بوی بد فاضلاب که عمدتا در ساختمان های با قدمت بیش از ۱۰ سال به وجود می آید

تخلیه چاه شهران = تخلیه چاه شهران = تخلیه چاه شهران

رفع گرفتگی توالت فرنگی که به دلیل ساختار پیچیده آن تخصصی می باشد ، و در نهایت حفر چاه با انواع دهانه به منظور استفاده های گوناگون ، لایروبی کامل سیستم فاضلاب و … از جمله خدماتی است که تیم فنی ما در اختیار مشترکین خود قرار می دهد .

ارائه خدمات تخلیه چاه، رفع بوی بد فاضلاب:

√_لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور و فنر و یا پمپ تراکم هوا و آب بدون خرابی

√_تخلیه چاه با تانکر ۱۲۰۰۰ و ۶۰۰۰ لیتری با پمپ لجن کش

√_حفاری انواع چاه ( آب , ارت , فاضلاب , مجرا و … )

√_لایروبی وکفتراشی چاه با نیروی انسانی و کادر مجرب

√_طوقه چینی وکول گذاری چاه

√_بازدید چاه فاضلاب و آب

√_تعمیر چاه ریزشی

√_دراوردن اشیاء از داخل سیفون

√_لوله کشی کلی و جزئی (سرد و گرم و فاضلاب)

√_تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم

آماده همکاری با پیمانکاران ساختمانی و ارائه خدمات ترمیم در زمینه تاسیسات و بنایی بدون واسطه درخدمت کارفرمایان گرامی در تمامی نقاط شهران می باشد .

تخلیه چاه شهران تخلیه چاه شهران تخلیه چاه شهران

آشنایی با محله­‌ی شهران تهران

محله شهران جزو یکی از محله‌های شمال غربی منطقه ۵ شهرداری تهران به‌ حساب می‌آید. از همسایگان این محله پارک جنگلی کوهسار و کن در شمال، بلوار کوهسار در غرب، جنت‌آباد جنوبی در شرق، شهر زیبا در جنوب هستند. محله شهران در قدیم با نام آب پیک مشهور بوده است که بعدها به نام شهران تغییر پیدا کرد، محله شهران نام خود را از یکی از بزرگان در زمان یزدگرد سوم گرفته است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این محله دارد آب‌وهوای خوش آن است که علت آن نزدیکی به بوستان جنگلی کوهسار است که در دامنه رشته‌کوه البرز قرار گرفته است.

تخلیه چاه شهران تخلیه چاه شهران تخلیه چاه شهران

محله شهران دارای بافت مدرن و خیابان‌های عریض است که از دیگر محله‌های غرب تهران پیروی می‌کند. شهرسازی محله شهران بسیار اصولی است که موجب شده ساکنین این محله از آلودگی تهران کمتر بهره‌مند شوند و به‌ راحتی بتوانند در این محله با کمترین ترافیک عبور و مرور کنند.

بزرگراه آبشناسان موجب شده است که محله شهران به دو قسمت تقسیم شود: شهران شمالی و شهران جنوبی. شهران شمالی دارای آب‌وهوای مناسب‌تری است که باعث شده تراکم جمعیت بیشتری داشته باشد. از خیابان‌های مهم شهران شمالی می‌توان به خیابان‌های حاج‌آقا خیابانی، عسگری، نیروگاه و الوند اشاره کرد. در شهران جنوبی خیابان‌های مهمی مانند خیابان مخابرات، کانون و برادران طوقانی وجود دارد.

تخلیه چاه شهران تخلیه چاه شهران تخلیه چاه شهران

امکانات محله شهران

محله­‌ی شهران تهران دارای امکانات متعددی است که در این قسمت به معرفی تعدادی از این امکانات می‌پردازیم.

این محله به دلیل اینکه در مجاورت پارک جنگلی کوهسار قرار دارد و ساکنین دسترسی آسانی به این پارک دارند می‌توانند به ‌راحتی از امکانات پارک جنگلی برای تفریح خود استفاده کنند. همچنین ارتفاعاتی که در شمال محله شهران وجود دارد برای افرادی که علاقه به ورزش‌های بادی مانند گلایدر دارند، بسیار مناسب است و می‌توانند از باد ملایم در این ارتفاعات بهره ببرند. علاوه بر پارک جنگلی، در این محله پارک‌ها و بوستان‌هایی نیز تعبیه ‌شده است که ساکنین این محله می‌توانند از آن استفاده کنند، بوستان بهار آزادی، شقایق و نغمه از این بوستان‌ها هستند.

تخلیه چاه شهران تخلیه چاه شهران

افرادی که ساکن این محله هستند و در طول روز می‌خواهند با خودروی شخصی خود به دیگر نقاط تهران سفر کنند می‌توانند از بزرگراه‌های همت، نیایش و باکری استفاده کنند که در اطراف محله شهران قرار دارند. البته این بزرگراه‌ها به دلیل اینکه از بزرگراه‌های مهم و شلوغ تهران محسوب می‌شوند در بیشتر اوقات دارای ترافیک سنگین هستند. ساکنینی که می‌خواهند از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد خود استفاده کنند نیز می‌توانند از اتوبوس‌ها و تاکسی‌هایی که در این محله وجود دارند، برای رسیدن به مترو ارم سبز و متروی صادقیه بهره برند.

خانواده‌هایی که دارای فرزند دانش‌آموز هستند می‌توانند از مدرسه عباس حصارکی در شهران شمالی و مدرسه دخترانه بهاران استفاده کنند. در این محله همچنین فرهنگسرای معرفت و سرای محله شهران شمالی و جنوبی نیز واقع ‌شده‌اند که در آن‌ها کلاس‌های آموزشی متعددی برگزار می‌شود که ساکنین می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

برای خرید مایحتاج روزانه ساکنین محله­‌ی شهران، بازارهای میوه و تره‌بار در خیابان‌های دوم شهران و طوقانی احداث شده است که دسترسی آسان به آن‌ها یکی از مزیت‌های این محله به‌ حساب می‌آید. همچنین ساکنین می‌توانند از پاساژهای سامان واقع در خیابان یکم، پاساژ مهدی واقع در شهران شمالی برای دیگر خریدها و گردش نیز استفاده کنند. در خیابان‌های اول و دوم شهران شمالی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بسیار شیک و متعددی قرار دارد که برای تفریح می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

از سازمان‌های مهمی که در این محله قرار دارد می‌توان به انبار نفت واقع در انتهای خیابان شهران، تصفیه‌خانه آب در فلکه اول، نیروگاه برق در شهران شمالی، آتش‌نشانی و مخابرات اشاره کرد.

از مراکز درمانی این محله می‌توان به کلینیک مهر واقع در ابتدای شهران و درمانگاه شبانه‌روزی صدر واقع در فلکه اول شهران اشاره کرد که پاسخگوی مشکلات ساکنین محله شهران است. همچنین این محله دارای تعداد بی‌شماری داروخانه شبانه‌روزی یا نوبتی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.


لوله بازکنی و تخلیه چاه, تخلیه چاه در شهران, حفر چاه در شهران,لوله بازکنی شهران,تخلیه چاه,شماره تخلیه چاه در شهران,لوله بازکنی,تخلیه چاه,حفر چاه,لایروبی و کفتراشی چاه,لوله کشی,تشخیص ترکیدگی لوله,رفع نم,لوله بازکنی شمال شهران,تخلیه شمال شهران ,حفاری چاه شمال شهران,شماره چاه

تخلیه چاه شهران = تخلیه چاه شهران = تخلیه چاه شهران

بازکنی,تخلیه چاه شهرک غرب,لوله بازکنی قلهک در شریعتی,تخلیه چاه قلهک در شریعتی,لوله بازکنی و تخلیه چاه در محدوده شریعتی بصورت شبانه روزی و بدون رفع نم حمام و توالت  و آشپزخانه,تعطیلی در اسرع وقت شریعتی,لوله بازکنی شریعتی در شریعتی


لوله بازکنی و تخلیه چاه

لوله بازکنی و تخلیه چاه با کادر مجرب و مجهز به انواع دستگاهای لوله بازکنی پیشرفته جهت تشخیصگرفتگی لوله و لوله بازکنی در تخلیه چاه و مناطق مختلف تخلیه چاه در کمتر از نیم ساعت
لوله بازکنی با یک تماس در کمتر از نیم ساعت در محل
لوله بازکنی کرج با کادری مجهز و کارازموده تنها با یک تماس نیم ساعته در محل شما حاظر و آماده انجام خدمات لوله بازکنی تشخیص ترکیدگی لوله با سنسورهای حساس بدون خرابکاری تشخیص لوله بازکنی وتخلیه چاه با دستگاه رفع نم و رطوبت تضمینی

تخلیه چاه شهران = تخلیه چاه شهران = تخلیه چاه شهران

– لوله بازکنی توالت، لوله بازکنی آشپزخانه و لوله بازکنی حمام

– رفع گرفتگی لوله پشت بام، لوله لباسشویی و فاضلاب شهری

– بازکردن لوله های سیمانی، لوله های چدنی، لوله های پلیکا، لوله های مسی، لوله های پلیتن با فنر لوله بازکن

– انشعاب فاضلاب شهری تخلیه چاه با لوله بازکنیفاده از لوله کش های لوله بازکنی شبانه روزیه و ماهر

– تشخیص ترکیدگیلوله بازکنی و تخلیه چاه
لوله بازکنی و تخلیه چاه لوله کشی ساختمان رفع گرفتگی لوله و رفع گرفتگی توالت فرنگی بدون خرابکاری و با ضمانت لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا و مکش لوله بازکنی با فنر فولادی کاملا بدون تخریب
حفر چاه نو در کمترین زمان و قیمت مناسب  باز و بست درب چاه قدیمی  تشخیص ترکیدگی لوله و نم  لوله کشی سرد و گرم  . لوله کشی فاضلاب .لوله کشی شوفاژ طوقه چینی چاه و کول گذاری
لایروبی و ته زنی چاه ترمیم چاه قدیمی
رفع بوی بد فاضلاب و توالت رفع نم حمام و آشپزخانه رفع نم و بوی توالت تعمیرات و تغییرات ساختمان با لوله بازکنیادکارمجرب و با تجربه در هرجای تخلیه چاه با گروهای کاری مجرب و کارازموده اماده به کار حضور در محل نیم ساعت

لوله بازکنی و تخلیه چاه

شماره تماس با مدیریت:09127333060


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد