تخلیه چاه دربند

تخلیه چاه دربند

دربند از محله های خوش آب و هوا ی تهران است.
  

تخلیه چاه دربند

لوله بازکنی دربند

تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند
در بخش تاسیسات ساختمان ها پس از گذر زمان ما و استفاده مشترکین شاهد به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل : بوی بد فاضلاب در دربند، پر شدن چاه فاضلاب در دربند، مسدود شدن لوله ها و مجرا های فاضلاب و … می باشیم . تیم خدمات فنی ما متشکل از پرسنل دارای تجربه و دانش فنی همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در شرایط ضروری می باشد و در صادقیه آماده ارائه خدمات لوله بازکنی با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت با بهره گیری از دستگاه فنرزن و سایر متد ، تخلیه چاه در دربند با دستگاه های تمام اتوماتیک و پمپ های لجن کش قدرتمند ،رفع بوی بد فاضلاب که عمدتا در ساختمان های با قدمت بیش از 10 سال به وجود می آید ، رفع گرفتگی توالت فرنگی در دربند که به دلیل ساختار پیچیده آن تخصصی می باشد ، و در نهایت حفر چاه با انواع دهانه به منظور استفاده های گوناگون ، لایروبی کامل سیستم فاضلاب و … از جمله خدماتی است که تیم فنی ما در اختیار مشترکین خود قرار می دهد .
تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند

ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در دربند، رفع بوی بد فاضلاب در دربند:

√_لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور و فنر و یا پمپ تراکم هوا و آب بدون خرابی

√_تخلیه چاه با تانکر 12000 و 6000 لیتری با پمپ لجن کش

√_حفاری انواع چاه ( آب , ارت , فاضلاب , مجرا و … )

√_لایروبی وکفتراشی چاه با نیروی انسانی و کادر مجرب

√_طوقه چینی وکول گذاری چاه

√_بازدید چاه فاضلاب و آب

√_تعمیر چاه ریزشی

√_دراوردن اشیاء از داخل سیفون

√_لوله کشی کلی و جزئی (سرد و گرم و فاضلاب)

√_تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم

آماده همکاری با پیمانکاران ساختمانی و ارائه خدمات ترمیم در زمینه تاسیسات و بنایی بدون واسطه درخدمت کارفرمایان گرامی در تمامی نقاط تهران می باشد .

تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند

درباره دربند تهران، محله خوش آب و هوای پایتخت

خیلی از ما با دربند تهران خاطره‌ها داریم. هروقت دلمان گرفته و از شلوغی و دود و دم این پایین به سطوح آمده‌ایم و دنبال جایی برای فرار کردن بوده‌ایم، دربند مثل یک منجی به دادمان رسیده است، خوش آب و هوا و پردارودرخت در شمال تهران. حالا هرچقدر هم که زمانه تغییر کرده باشد و سرگرمی‌های جدید آمده باشد، باز هم دربند عاشقان خودش را دارد.

تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند

می‌روی میدان تجریش، توی بازارش می‌گردی و بعد اگر دلت خواست پیاده می‌روی و یا همانجا تاکسی‌های دربند را سوار می‌شوی. از کوچه‌ پس کوچه‌های پردارو درخت و خلوت که صدای پرنده و کلاغ‌هایشان بلند است، می‌گذری و می‌رسی به دربند.

این منطقه یکی از تفرجگاه‌های قدیمی پایتخت است. تا قبل از اینکه مردم بیایند، در برش بنشینند و چند ساعت را خوش باشند، شاهان قاجار می‌آمدند و در آن اطراق می‌کردند. رضا شاه دستور ساخت مهمانخانه و ویلا را در این منطقه داد و پلی هم که امروز در این منطقه می‌بینیم یادگار دوران اوست.

در هتل دیپلمات هم که حالا در سمت چپ رودخانه می‌بینیم تا وسط‌های دوران محمدرضا شاه پهلوی مهمانان خارجی رفت و آمد می‌کردند و برای خودش هتل آبرومند آن دوران محسوب می‌شد.

تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند

تندیس برنزی کوهنورد هم که در میدان سربند در محله دربند است و نماد این منطقه، در سال۱۳۴۱ توسط رضا لعل ریاحی، پیکره‌تراش و نقاش ایرانی ساخته شده و ایده ساختش را حسن وجدان‌خوش، از کوهنوردان  آن زمان پیشنهاد کرده و کل‌اش با ۱۰ هزار تومان ساخته شده.

جذابیت‌های دربند یکی دو تا نیست. هم کوچه باغی و خوش آب و هواست و هم در دلش یک عالمه کافه و رستوران دارد، جاهایی که می‌شود روی تختشان نشست و چند دقیقه‌ای بی‌خیال همه چیز شد. جدا از این تله سیژ هم هست، برای آنهایی که می خواهند تا پای کوه بروند.

شب های دربند حال و هوای دیگری دارد، بوی جگر و کباب همه جا را پرکرده و جای سوزن انداختن نیست، به خصوص اگر آخر هفته ها را برای رفتن انتخاب کنید.


لوله بازکنی دربند

لوله بازکنی و تخلیه چاه دربند با کادر مجرب و مجهز به انواع دستگاهای لوله بازکنی پیشرفته جهت تشخیص گرفتگی لوله و لوله بازکنی در تخلیه چاه و مناطق مختلف تخلیه چاه در کمتر از نیم ساعت
لوله بازکنی دربند با یک تماس در کمتر از نیم ساعت در محل
لوله بازکنی کرج با کادری مجهز و کارازموده تنها با یک تماس نیم ساعته در محل شما حاظر و آماده انجام خدمات لوله بازکنی تشخیص ترکیدگی لوله با سنسورهای حساس بدون خرابکاری تشخیص لوله بازکنی و تخلیه چاه با دستگاه رفع نم و رطوبت تضمینی

– لوله بازکنی توالت، لوله بازکنی آشپزخانه و لوله بازکنی حمام

– رفع گرفتگی لوله پشت بام، لوله لباسشویی و فاضلاب شهری

– بازکردن لوله های سیمانی، لوله های چدنی، لوله های پلیکا، لوله های مسی، لوله های پلیتن با فنر لوله بازکن

– انشعاب فاضلاب شهری تخلیه چاه با لوله بازکنیفاده از لوله کش های لوله بازکنی شبانه روزیه و ماهر

– تشخیص ترکیدگی لوله بازکنی و تخلیه چاه
لوله بازکنی و تخلیه چاه لوله کشی ساختمان رفع گرفتگی لوله و رفع گرفتگی توالت فرنگی در دربند بدون خرابکاری و با ضمانت لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا و مکش لوله بازکنی با فنر فولادی کاملا بدون تخریب
حفر چاه نو در کمترین زمان و قیمت مناسب  باز و بست درب چاه قدیمی  تشخیص ترکیدگی لوله و نم  لوله کشی سرد و گرم  . لوله کشی فاضلاب .لوله کشی شوفاژ طوقه چینی چاه و کول گذاری
لایروبی و ته زنی چاه ترمیم چاه قدیمی
رفع بوی بد فاضلاب و توالت رفع نم حمام و آشپزخانه رفع نم و بوی توالت تعمیرات و تغییرات ساختمان با لوله بازکنیادکارمجرب و با تجربه در هرجای تخلیه چاه با گروهای کاری مجرب و کارازموده اماده به کار حضور در محل نیم ساعت

تخلیه چاه دربند تخلیه چاه دربند

لوله بازکنی دربند

لوله بازکنی اجدانیه

تخلیه چاه قیطریه

لوله بازکنی هروی

لوله بازکنی سهروردی

تخلیه چاه تجریش

تخلیه چاه شریعتی

تخلیه چاه دروس

لوله بازکنی ایت الله کاشانی

لوله بازکنی دروس

لوله بازکنی نیرو هوایی

لوله بازکنی قلهک

لوله بازکنی شریعتی

لوله بازکنی سید خندان

لوله بازکنی شمیران نو

لوله بازکنی گیشا

تخلیه چاه شهران

تخلیه چاه نارمک

لوله بازکنی فردوسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد